witam, mam auto od wtorku i jak na razie jestem zadowolony, zrobiłem trase z Poznania do Łańcuta i z powrotem 1100 km, spalanie przy 4 osobach i pełnym bagażniku - 4,9 l/100 przy spokojnej jeździe, jak wracałem (już sam i pusty bagażnik) to spalił mi 5,3 l/100, (dużo czy może być?) ale jechałem szybciej, po drodze zwróciłem uwagę, że spryskiwacz sie spocił i mam 2 ślady na masce po trasie boli mnie prawa noga na wysokości kolana od opierania o konsole boczną i narzekałem też na brak podłokietnika, a takowy miałem we wcześniejszym aucie po 100 km bolał mnie też tyłek, więc mam nadzieje, że siedzenia się wyrobią i nie będzie bolało
Mam jeszcze pytanie: czy przełącznik do lusterek lewe/prawe na drzwiach i pokrętło góra/dół świateł są podświetlane?
Offline
Member
Pero napisał:
Mam jeszcze pytanie: czy przełącznik do lusterek lewe/prawe na drzwiach i pokrętło góra/dół świateł są podświetlane?
Sprawdziłem organoleptycznie - przełącznik prawo-lewo lusterek: niepodświetlany; cyfry na pokrętle obniżania świateł: niepodświetlane, świeci jedynie ikonka pod pokrętłem. Dodatkowo na światłach całodziennych nie podświetlają się przyciski i pokrętło radia i regulacji nawiewów oraz nie można włączyć na stałe "długich świateł" - działa tylko mrygnięcie. Nie można również regulować jasności podświetlenia zegarów, deski rozdzielczej i wyświetlacza.
Ostatnio edytowany przez Marek (2007-09-03 18:21:02)
Offline
Marek,
powinieneś pojechać do aso, bo u mnie to działa bez problemu, czyli :włączyć na stałe "długich świateł" i można również regulować jasności podświetlenia zegarów, deski rozdzielczej i wyświetlacza.
Co do świateł długich to sprubuj nacisnąć dzwigienkę ale o jedną pozycję dalej (do siebie), a regulacja jasności zegarów refuluję przez wciśnięcie lewego bolca na desce rozdzielczej, a nie jego kręcenie. sprawdz
Jaqobin
Offline
Member
Jaqobin napisał:
Co do świateł długich to sprubuj nacisnąć dzwigienkę ale o jedną pozycję dalej (do siebie), a regulacja jasności zegarów refuluję przez wciśnięcie lewego bolca na desce rozdzielczej, a nie jego kręcenie. sprawdz
To wszystko działa tak jak opisałeś, ale tylko wtedy, gdy światła są w pozycji włączone (postojowe albo mijania). Ja mam aktywowane światła całodzienne: zapalają się po uruchomieniu silnika nawet, gdy przełącznik jest w pozycji 0(zero), ale wtedy nie działają wymienione wcześniej opcje.
Offline