Znawca
jednak nie taki zly ten program,dzisiaj spotkalismy sie z kolega blake u antoniaka w wieliczce,ja przyjechalem na wymiane lozysk w mc phersonie bo mi powiedzieli ze one sa przyczyna tego stukania przy skrecaniu kierownica w lewo na postoju,co opisawyalem w innym poscie.......no i oczywiscie wyczekalem sie 3 godziny w aso i po zmianie oczywiscie to samo bez zmian i nie wiedza dlaczego.....
ale wracajac do spotkania dwoch pyziow,to na moja prosbe pojechalismy z kolega blake na obwodnice autostrady i sie dwa razy zmierzylismy,ja tym swoim 109 koni po tuningu i blake 110 koni fabrycznych.....no i okazalo sie ze ja wygralem o jakies dwie dlugosci auta.na poczatku szlismy rowno do okolo 80 na godzine a pozniej powoli ja zaczalem sie wysuwac na przod.oboje rozpedzilismy sie do okolo 195 na godzine i na tym, sie skonczylo:)reasumujac,nie taki zly ten program,wyniklo to pewnie z tego ze, fabryczna 110 koni ma 260 nm a moja po tuningu 280 nm.
no ale tyle mojego dobrego, bo kolega blake jutro jedzie wgrac program i pewnie bedzie mial ze 136 koni:)
dziekuje koledze blake za test i pozdrawiam
Offline
:-) Ale swoje 5 minut przed Blake'm miałeś!:-)
Offline
V.I.P.
kraku, podejrzewam, ze blakowi sie 3 z 5 pomylila i dlatego wygrales ;P oczywiscie nie ujmujac blakowi sprawnosci manualnej reki prawej .
jestem ciekaw, i nie moge sie doczekas, co ten nasz blake dostanie po tym tuningu..mam nadzieje ze bedzie ok i hamownia to potwierdzi i wtedy ja bede mogl zrobic to samo
Ostatnio edytowany przez proks (2007-07-12 10:41:23)
Offline
No wiec szanowni koledzy dzisiaj pan majster ktory wgral mi programik powiedzial zemym zadzwonil do fotografa i jechal na autostrade co oczywiscie nie ma juz sensu bo mam ponad 130 km a na hamownie wybiore sie w przyszlym tygodniu. Narazie po przejechaniu 20 km zauwazylem tylko taka roznice ze do setki jest ok 6 sek, 3 wrzucam przy ok 70km/h (niecale 3k obrotow) i wyraznie czuc ta moc pod noga!!
Offline
no to ładnie blake! daj znać jak przejedziesz więcej km jak wyszło ze spalaniem. Tylko gratulować takiego osiągu
Pozdrawiam
Offline
V.I.P.
6 sec!! ?? powaznie? ja obstawialem 8 max...jesli ma rzeczywiscie 6 sec, to mega...no wlasnie..interesuje mnie spalanie..tez to dziala tak, ze przy wolnej jezdzie pali mniej a przy ostrej wiecej ( w porownaniu do programu seryjnego)?
Ostatnio edytowany przez proks (2007-07-12 18:35:05)
Offline
V.I.P.
6 sekund do setki?? chyba jakbyś miał tylko silnik i koła bez budy si wnętrza... heheh. 6 sekund do setki to mają auta, które ważą nie więcej niż tonę i mają co najmniej 180 - 200 koni
Offline
no moze troche mnie ponioslo nie sprawdzalem ze stoperem w reku ale niedlugo to zrobie, juz mam przejechane 200km po chipie, jezdzi sie lepiej, szybszy moment i przyspieszenie, spalanie mniej wiecej takie same, tzn jak wjechalem zeby go przetestowac to oczywiscie bylo wieksze ale nogi z gazu nie zdejmowalem, teraz przejechalem trase 150 km i de facto jest mniejsze o kilka dziesiatych litra wg komputera.
Offline
V.I.P.
Nie chcę Cię martwić ale jak zejdziesz poniżej 9 sekund tą balią to już dobrze będzie. A do 8 to raczej bez dobrej górki nie zejdziesz... Ale jakbyś tak z dobrej góry próbował...
i te dumne 140 KM w opisie....
Offline
Znawca
moj kolega w alfie 147 jtd ma 8,5 do setki w zachipowanym na 185 koni silniku:)
a propo tego, ze pomylil kolega blake 3 z 5 co napisal kolega proks to w takim razie zapraszam na male sciganie kolege proksa na obwodnicy,sam jestem ciekaw czy tym razem tez wyprzedze 110 koni fabrycznych:)
Offline
Nieżle... Ale i tak Zbrożki pogonią nam wszystkim kota...;-)
Fryc, Twój manifest mnie wzruszył!;-)
Offline
V.I.P.
kraku, a mozemy i na sciganie i na soczek i na dziewczyny razem pójść
natomiast moj szwagier ma ibize co ma 1,9 130 TDI i ma 8,9 chyba albo 8,6 do setki...wiec wcale nie takie niemozliwe coby blaku mial okolice 8 - 9 sec.
Offline