pierwszy przeglad jest po 30 tys. km..
zresztą kiedy włączasz zapłon to powinno Ci sie wyswietlać ile jeszcze zostalo kilometrów do przeglądu.. przynajmniej u mnie jest taki przypominacz..
Offline
Tak w skrócie (bo jest tu trohcę czytania) Przegląd 10 tys był w modelach z roku 2006. Rocznik aktualny zjawia się w serwisie po 30 tys. Wszystko jest ładnie napisane w książce gwarancyjnej (są dwie i różnią się tym że w "starej" jest właśnie informacja o obowiązkowej wizycie serwisowej przy przebiegu 10 tys. km.) Osobiście jednak konsultowałem te sprawy z dość dużym autorytetem w dziedzinie Peugeotów wszelakich i po 10 tys. rekomendują jednak zmienić olej na pełny syntetyk, więc i tak wizyta w serwisie powinna być, a przy tej okazj zrobią badanie samochodu które niczym nie będzie się różnić od tego co określali mianem "przeglądu 10 tys"
Offline
Świeżak
z tymi przeglądami wogóle jest dużo niejasności kupiłem samochód w marcu tego roku obecnie mam 10 tys kilometrów i kiedy pytałem się w Kielcach w srwisie o przegląd obowiązkowy dowiedziałem się że dopiero po upływie 2 lat lub jeśli będę miał w tym czasie 30 tys kilometrów a to dlatego,że samochód kupiłem po 15 stycznia tegfo roku o co tak naprawdę idzie w tych przeglądach bo już się pogubiłem a tym bardziej mam już 10 tys. przekroczone minimalnie
Offline
Nie chce mi się czytać wszystkiego ale jakby ktoś napisał jak to faktycznie jest z tymi przeglądami to byłbym wdzięczny.
To co Maniek pisze to chyba tyczy się silników benzynowych, bo diesle mają inaczej. Chociaż z drugiej strony to sam nie wiem jak to jest do końca. Jak kupowałem samochód to powiedziano mi, że przegląd jest co 30tyś km. Ostatnio się jednak dowiedziałem, że "tak, prawie tak, nie całkiem, nie zupełnie, właściwie nie, nie!" (Kabaret Moralnego Niepokoju - Dentysta ). Ponoć co 30 tyś km ma przegląd 1.4 HDi i 1.6 HDi 90KM, a 1.6 HDi 110KM ma co 20 tyś km.
Więc jak to jest? Orientuje się ktoś może? Bo mam już 15 tyś i nie wiem czy kasę odkładać
Offline
Marcin spokojnie - 1,6 hdi z FAP ma co 20tys km!!!! - czyli odkładaj kase
a druga rzecz to przeciez na wyswietlaczu miedzy zegarami mamy ile do przegladu
Ostatnio edytowany przez bilol (2007-10-20 14:38:41)
Offline
Ja wiem, że mamy napisane ale w salonie mi powiedzieli, że jest co 30 tyś. Mówię mu, że na wyświetlaczu jest 20. No to mi powiedział, że jak przyjadę to to zmienią. Dlatego myślałem, że co 30, niestety okazało się, że co 20, damn
Offline
V.I.P.
mi powiedzieli ze 2 lata ub 30 tys
Offline
V.I.P.
Proponuję jeszcze raz przeczytać ten wątek od początku - wszystko już tu było poddawane dyskusji.
Offline
Świeżak
Trochę odświeżę temat. Dwa dni temu miałem przegląd gwarancyjny przy 30 tys.km. Zapłaciłem 664 zł (w tym wymiana filtrów powietrza i antypyłkowego - ale to robią na życzenie klienta). Poza tym klocki przy tym przebiegu zużyte w 50% więc za jakieś pewnie 10 tys. znowu pojawię się w ASO.
Z małych usterek to głośna klapa tylnia ale nasmarowanie pomogło. I w zasadzie to tyle. Po odebraniu samochodu miałem telefon po jakieś godzinie czy wszystko w porządku. Autko umyte na zewnątrz i w środku.
Pozdrawiam
Offline
frodomaster - gdzie robiłeś przegląd, jakie miasto i jaki serwis?
PS. Nie wyobrażam sobie nie wymienić filtra powietrza (pyłkowy już szybciej) po 30.00 km... jak można robić to na życzenie klienta?
Odp. Żeby wyciągnąć dodatkową kasę chyba
Ja przegląd robie za 2000km, ale we wtorek trasa 1000km, więc pewnie w następnym tygodniu czeka mnie wizyta w ASO.
Jestem ciekaw, co powiedzą, bo autko z kwietnia 2007r, ale przywiezione z Francji i do tej pory ASO nie widziało...
Ostatnio edytowany przez Piero (2008-01-27 20:01:07)
Offline
Member
Mam Puga z 2006 roku - benzyna, przegląd jest konieczny dopiero przy 30 tys km lub przed upływem końca gwarancji. Fakt, że są modele, które powinny mieć przebie po 10 tys km lub pół roku - wszystko zależy od tego jaka książkę gwarancyjną posiadacie
frodomaster czym i gdzie smarowali Tobie tą tylną klapę bo doprowadza już mnie do szału - w swoje psikałem wd40 zamki i byl spokuj ale od kiedy jest chłodniej to znowu pojawiają się trzaski - przesmarowanie uszczelek wazeliną nić nie pomogło
Ostatnio edytowany przez Kleks (2008-01-27 20:42:18)
Offline
Świeżak
Przegląd robiony w Dąbrowie Górniczej w L'emirze. Trwał trochę ponad 3 godziny. Na razie nie mam żadnych zastrzeżeń. Z tymi filtrem powietrza to się z Tobą zgadzam całkowicie. Do tego mój region jest jeszcze dodatkowo lekko zakopcony:)
A czym mi smarowali tylną klapę to nawet nie wiem. Nie wnikałem ale faktycznie na razie jest ok. Proponuje jechać do serwisu. Póki auto jest na gwarancji to naprawa gratis powinna być, a być może nawet od ręki. Jutro sprawdzę, może będzie coś widać. Ale ktoś tu już na forum opisywał podobny problem i sobie poradził więc może ktoś pomoże.
Offline