Znawca
Jest już róznica w konstrukcji tylnej belki pomiędzy 206 i 207, a tak naprawde chodzi o konstrukcje wachaczy i ich ułożyckowania.
Nadmierne zużycie następowało na czopach belki związane nie tylko z rochem jej wahadłowym ale głównie od moentów zginających działających na czop. W ziwązku z tym auta które miały bardziej dociązany tył miały wieksze prawdopodobienstwo na zuzcie czow i potrzebe regeracji. Najczęsciej w moemnczie luzu w połaczeniu skrętny, wieksze uszkodzenia miały wachacze.
W naszych autach pownno być lepiej chocby z przykładu 307 w których inna konstrukacja i problemow takich nie było.
Na prosbe w glerii umieszcze rysunki obu belek od 206 i 207 troszke przkrojowe ale poglad jakis dają (W dziale ZTS)
Czyli (dla zainteresowanych) tu:
206 - http://peugeot207club.pun.pl/gallery.php?pid=386
207 - http://peugeot207club.pun.pl/gallery.php?pid=385
Ostatnio edytowany przez Tomek (2007-11-08 07:36:35)
Offline
Dowiedziałam się więcej w tym temacie. W 207 i 308 belka jest inaczej skonstruowana. Przede wszystkim nie mamy belek skrętnych. Mamy całe amortyzatory ze sprężynami. Wachacze też są inne, dlatego mniemam, iż nie będziemy mieli takich kłopotów jak mają Starsi Bracia.
Skorpion dzięki wielkie za wstawienie tych schematów
Ostatnio edytowany przez joansmith (2007-11-07 19:56:36)
Offline
O widzicie, to już jest coś... Dzieki!
Teraz muszę dokonać wizji lokalnej na gruncie - z tego co widziałem zaglądając latem, kilka szczegółów jakby ciut się różniło...
Ostatnio edytowany przez Tomek (2007-11-08 07:34:33)
Offline
Znawca
Nie ma sprawy, jak cos to pytajcie i bede pomagał mam tego troszke.
Offline
Ma rację Skorpion, to są już inne belki a widok solidnych sprężynek z tyłu bardzo dobrze wpływa na nastrój.
Offline
Znawca
Fakt fatem ze w 206 beli sie sypały ale raz na około 80000 tys km, i regenracja w warsztacie na Chełmzynskiej kosztuje maksa 1100 wiec to nie taki straszny koszt na 80000 tys zagladania, birac pod uwagae ze w tym czasie w 206 z przodu mozna było juz wyminc kazdy sworzen po 2 razy, z całymi wachaczmi bo osbno nie występuja, do tego 4 łaczniki drązka stabilizatora wiec kwota chyba nie za wysoka. Sam u goscia robiłem kiedys i naprawde rewelacja.
Offline
Ciekawe jak u nas z zawiechą z przodu będzie...
Offline
Znawca
Narazie to podobno sa juz pierwsze problmy z posuszkami i lozyskami kolumn Mcohersona, jak zaczyna cos stukac w okolicy amora i auto sciga w jedna ze stron to juz sie zaczyna. hahah ja juz to mam.
Offline
To mi stuka przy wjeżdżaniu na czy zjeżdżaniu z jakiegoś progu przy skręcie kół. Zgłaszałem, coś tam porobili, ale znów jest tak samo...
Offline
Znawca
Przy skręconych kołach stuka mocowanie drazka stabilizatora a to nie to samo, bo to chyba masz racej taki strzał jakby spreżycna odbijała. Jesli tak to wszystko w normie, tak juz bedzie ;(
Offline
po pierwsze nie wiem czy to w dobre miejsce daje ( fryc przenieś ew. w inne miejsce )-
o naszym autku jest w Auto swiecie - temat dotyczący pojemności bagażników -
- wg. producenta w bagażniku peugeota 207zmiesci sie 270 litrów bagażu, a wg. testu 247l.
ale najlepsze w naszym segmencie :
- Toyota Yaris - dane producenta - 275litrów dane w tescie - 178l - czyli o 97litrów mniej niż obiecuja ,
- Opel corsa - 285l producent , 238 litrów- test.
wysokość ładunku ograniczała roleta lub półka bagażnika, badajacy układali cegiełki 20x10x5 cm
Offline
Znawca
Szczerze mowiac nie miałem jeszcze mozliwsci sparawdzania jak pojemne jest moje auto, ale zakupy na caly tydzien mi wchodza do bagaznika i tylko tyle tam woze. No czasmi sa tacy co by chcieli tam rozne zeczy przewozic, ale informuje ze to nie ciezarowka i wszystko nie wejdzie.
Ostatnio edytowany przez SKORPION (2007-12-02 19:15:46)
Offline