czołem,
ostatnio zauważyliśmy, że nasz lewy amortyzator (ten od strony kierowcy) na samym końcu (część widoczna po podniesieniu maski) jest zardzewiały - czyli nakrętka która się na nim znajduje i gwint są całkowicie rude. Prawy amortyzator jest bez zarzutu. Autem przejechaliśmy około 200 km, czyli prawie nic.
zamierzamy w wolnej chwili podjechać z tym do serwisu i rozwikłać tą zagadkę:/ może w podwoziu kryją się jeszcze jakieś niespodzianki o których nie wiemy?
czy zauważyliście może u siebie jakieś zardzewiałe części?!
Offline
I już idę sprawdzić!:-)
Jeden zardzewiały bardziej drugi mniej, bardziej ten od str kierowcy:-) Zwróciłem też już kiedyś uwage na takie otworki w gniazdach amorów obok śrub, wygląda jakby coś tam miało być a nie ma...
Ostatnio edytowany przez Tomek (2007-07-11 13:39:01)
Offline
V.I.P.
U mnie to samo - lewy zardzewiały jak w 15 letnim oplu
Offline
no to wydaje mi się, że trzeba to wyjaśnić w serwisie - w końcu mamy zagwarantowany brak rdzy... Co do tych otworków to my tam mamy jakieś dziwne coś co wygląda jak błoto, ale to jest chyba smar? ale to i tak nie w każdym otworku. przy najbliższej okazji cykniemy fotkę, bo w sumie trudno to tak opisać... swoją drogą dziwne, żeby nowe autko miało gdzieś rdzę - to się zdarzało, z tego co wiem, tylko w chińskich produkcjach
Offline
A z Mesiami to myślicie że jest inaczej?:-) Żebyście się nie zdziwili...;-) Kiedyś np trafiłem na świetną stronke, facet kupił jakąś wypasioną wersję za 3 duże paczki i w akcie desperacji na załozonej specjalnie WWW opisał swoją wojnę z ASO ku przestrodze potomnym...:-)
Wracając do tematu, to "błoto" na tych dziurkach to smar. A rdzą na śrubach nei ma co sie moim zdaniem przejmować, raż, że i tak ich nie widać a dwa, to ża to bzdet nie mający w końcu wiekszego wpływu na sprawność auta.
Offline
Te śruby są tak grube, że ta rdza to nawet nie zdąży ich przejeść zanim amorki zdążą paść.
...ale żeby nie było: u mnie czyściutko ...no i u Ani pewnie też
Offline
Popatrzcie na szczeliny z lewej i z prawej strony w tym plastiku pod szybą, gdzie odchodzi woda i od razu waidomo dlaczego ta końcówka amorka z lewej jest bardziej zardzewiała. Nie ma się absolutnie co tym przejmować, ewentualnie można prysnąć jakimś penetratorem np. WD40.
Offline