Znawca
nastepna prosba z mojej strony
podczas jazdy z predkoscia nie mniejsza niz 50 km a nie wieksza niz 80 km z racji na bezpieczenstwo podczas tesu
a wiec jadac na wprost poruszajcie delikatnie ale szybkimi ruchami kierownica ,raz w prawo a raz w lewo w bardzo malym zakresie.......malym:)
chodzi mi o to czy podczas tych ruchow,w bardzo malym zakresie powtarzam.....wystepuje u was zajwisko ze auto nie reaguje na skret w prawo tudziez w lewo,chodzi mi o to zeby ocenic czy ja mam luz na ukladzie kierowniczym,co wiaze sie z tym o czym pisalaem juz w innym watku dotyczacym stukow podczas krecenia szybkimi ruchami kierownica w lewo na postoju,w ramach reklamacji w aso wymienili mi lozyska macphersonow ale to nic nie dalo,a na moja pytanie zeby cos z tym zrobic powiedzieli zebym lepiej tego nie ruszal,jesli sie nie nasila,a nie nasila sie na razie:)bo jak rozbiora przekladnie kierownicza to moze byc jeszcze gorzej po zlozeniu:) i zebym sie nie przejmowal bo ma jeszcze prawie dwa lata gwarancji itd itp:)
wiec sprawdzcie u siebie jesli mozecie
dzieki
Offline
u mnie też nic niepokojącego nie widze... jakis mały luz musi być. No i możesz to sprawdzić na postoju, ruszaj leciutko fajerą i patrz na koła czy też sie ruszają, podczas jazdy przy małym skręcie auto nigdy nie zareaguje od razu.
Offline
Znawca
Należy pamiętać, że wspomaganie kierownicy jest elektryczne i progresywne, tzn. że przy małych prędkościach kierownica chodzi baaardzo lekko. Może te "luzy" to właśnie wynik takiego odczucia?... Luzy najłatwiej sprawdzić na postoju, przy wyłączonym silniku. Tak mi się wydaje, bo specjalistą nie jestem.
Offline