• Index
  •  » Zloty
  •  » [Zlot] 206 - Bronislawow 16-18 maj

#1 2008-02-18 15:33:40

ziachu

Pan Mega Spontan

1565277
Call me!
Skąd: Warszawa / Kielce
Zarejestrowany: 2007-08-20
Posty: 13
WWW

[Zlot] 206 - Bronislawow 16-18 maj

Witam,
www.206club.net zlotuje sie jak zwykle w polowie maja w Bronku.
Moze ktos z Was ma ochote przylaczyc sie i poimprezowac?
Domek 4-os(max 6 osob wchodzi) na weekend kostuje 400PLN. Koszty organizacyjne (platne pozniej) to 10PLN od osoby.

ROZKLAD OSRODKA
http://www.206club.net/imgs/_t/t_0001074.jpg
Numery pokojow tak jak na szkicu, domkow CHYBA tez (nie bylo jeszcze tabliczek nowych).
FOTOOPIS
http://www.206club.net/imgs/_t/t_0001066.jpghttp://www.206club.net/imgs/_t/t_0001067.jpghttp://www.206club.net/imgs/_t/t_0001068.jpg
http://www.206club.net/imgs/_t/t_0001069.jpghttp://www.206club.net/imgs/_t/t_0001070.jpghttp://www.206club.net/imgs/_t/t_0001071.jpg

DOJAZD
http://www.206club.net/imgs/_t/t_0001072.jpghttp://www.206club.net/imgs/_t/t_0001073.jpg

Wiecej informacji na temat osrodka:
www.wodnikbronislawow.pl


Dokonanie rezerwacji jest jednoznaczne z akceptacja Regulaminu Osrodka Wypoczynkowego "Wodnik"
Osoba na ktora zarezerwowany jest pokoj/domek/przyczepa bierze odpowiedzialnosc za ewentualne zniszczenia wynajetego lokum.


CHARBONNÉ SW
206, czyli ten ladniejszy

Offline

 

#2 2008-02-19 00:07:12

bilol

http://www.peugeot207club.republika.pl/rank5.gif                Znawca

6793299
Skąd: kuj- pomorskie
Zarejestrowany: 2007-07-08
Posty: 229
Silnik: 1,6 HDI 110KM SPEED
Kolor: czarny

Re: [Zlot] 206 - Bronislawow 16-18 maj

własnie sie zastanawiałem nad tym - a tak wogóle to Ziachu czym ty tam przybędziesz? wybiera sie ktos od nas 207 ?


Nocny strażnik forum   

Offline

 

#3 2008-02-19 07:29:51

Tomek

http://www.peugeot207club.republika.pl/rankm.gif

Skąd: Kielce
Zarejestrowany: 2007-02-22
Posty: 872
Silnik: 1,4 16V 90 KM benzyna
Kolor: granat metalik

Re: [Zlot] 206 - Bronislawow 16-18 maj

Bilol, ja w sumie chętnie bym wyskoczył... Tylko o ile kojarzę, temat był już poruszany i powiedzmy mały zapał wśród 206-ek był - jak ktoś ma robić jakieś fochy a ktoś być piątym kołem u wozu, to jest sens...? W każdym razie za zaproszenie dzięki wielkie










PS.
207 czyli ten lepszy, większy, nowszy...

Ostatnio edytowany przez Tomek (2008-02-19 07:30:49)

Offline

 

#4 2008-02-19 08:21:07

joansmith

http://www.peugeot207club.republika.pl/rankm.gif

2921670
Skąd: Gdynia
Zarejestrowany: 2007-03-19
Posty: 562
Silnik: 1,4 16V
Kolor: Czarna szczała :)

Re: [Zlot] 206 - Bronislawow 16-18 maj

ja już zapłaciłam i jadę razem z Anirackiem


Offline

 

#5 2008-02-19 09:54:52

SKORPION

http://www.peugeot207club.republika.pl/rank5.gif                Znawca

Skąd: WARSZAWA
Zarejestrowany: 2007-10-09
Posty: 186
Silnik: 1,6 HDI 110KM
Kolor: SREBRNY

Re: [Zlot] 206 - Bronislawow 16-18 maj

A kiedy nasz zlocik??


SPEED 1,6HDI 110KM

Offline

 

#6 2008-02-19 12:48:59

Fryc

http://www.peugeot207club.republika.pl/ranka-1.gif

Skąd: Gdynia
Zarejestrowany: 2007-02-16
Posty: 1265
Silnik: 1.4 16V
Kolor: wszystko jedno byle czerwony
WWW

Re: [Zlot] 206 - Bronislawow 16-18 maj

Trwają prace, właściwie to będą w tym roku trzy takie okazję. Ostatnią w Sierpniu (o ile dobrze pamiętam) będzie ślub kolegi z Krakowa. Pierwszą moje zaślubiny w trójmieście w ostatni weekend marca. Pomiędzy planujemy ogólnopolski zlocik, będzie to prawopodobnie czerwiec. Szczegóły w odpowiednim czasie.

...prosiłbym nie rozwijąć tego tematu w tym wątku bo go zaśmiecimy. Wrzuciłem tylko odpowiedź w ramach ucięcia. Jeżeli są pomysły na takowy to proszę założyć wątek z propozycjami miejsc zlotu. Proszę pamiętać, że takie miejsce musi być dostępne w podobnych rozmiarach kilometrowych dla wszystkich. Musi posiadać bazę noclegową, możliwe bezpieczne miejsce gdzie będzie można poszaleć (bez przesady) samochodem. Propozycja taka jeżeli już padnie powinna zostać wsparta wiadomościami o cenach możliwościach itp. Dodatkowo dobrze byłoby się zdeklarować czy osoba prezentująca dane miejsce jest chętna uczestniczyć w organizacji zlotu.

A teraz wróćmy do tematu BRONKA


http://www.peugeot207club.republika.pl/19.gif

Offline

 

#7 2008-02-19 14:28:18

ziachu

Pan Mega Spontan

1565277
Call me!
Skąd: Warszawa / Kielce
Zarejestrowany: 2007-08-20
Posty: 13
WWW

Re: [Zlot] 206 - Bronislawow 16-18 maj

bilol napisał:

a tak wogóle to Ziachu czym ty tam przybędziesz?

no na pewno nie 206tka, bo takowej juz nie posiadam
ale na pewno pyziem

Tomek napisał:

Bilol, ja w sumie chętnie bym wyskoczył... Tylko o ile kojarzę, temat był już poruszany i powiedzmy mały zapał wśród 206-ek był - jak ktoś ma robić jakieś fochy a ktoś być piątym kołem u wozu, to jest sens...? W każdym razie za zaproszenie dzięki wielkie
PS.
207 czyli ten lepszy, większy, nowszy...

zawsze sa malkontenci, ale to Ja organizuje Bronka wiec zapraszam. Zreszta z Waszej gosciny tez skorzystalismy wiec wg mnie problemu nie ma.
P.S. nie bede ripostowal, bo juz nie ma 206tki

Ostatnio edytowany przez ziachu (2008-02-19 14:33:15)


CHARBONNÉ SW
206, czyli ten ladniejszy

Offline

 

#8 2008-02-20 07:42:38

Tomek

http://www.peugeot207club.republika.pl/rankm.gif

Skąd: Kielce
Zarejestrowany: 2007-02-22
Posty: 872
Silnik: 1,4 16V 90 KM benzyna
Kolor: granat metalik

Re: [Zlot] 206 - Bronislawow 16-18 maj

No cóż... skoro tak, to czemu nie...

PS.Pozbywając 206-ki przyznałeś mi rację!

Offline

 

#9 2008-02-20 11:34:11

ziachu

Pan Mega Spontan

1565277
Call me!
Skąd: Warszawa / Kielce
Zarejestrowany: 2007-08-20
Posty: 13
WWW

Re: [Zlot] 206 - Bronislawow 16-18 maj

Tomek napisał:

No cóż... skoro tak, to czemu nie...

PS.Pozbywając 206-ki przyznałeś mi rację!

No to zapraszamy!

P.S. nigdy nie zaprzeczalem, ze 207 jest "większy, nowszy"... z tym lepszy bym polemizowal, ale bede sie upieral ze 206 ladniejszy
Pozbywajac sie 206tki nie przyznalem Ci racji, bo racje bym przyznal kupujac 207... a tego nie zrobilem


CHARBONNÉ SW
206, czyli ten ladniejszy

Offline

 

#10 2008-02-20 11:37:05

Tomek

http://www.peugeot207club.republika.pl/rankm.gif

Skąd: Kielce
Zarejestrowany: 2007-02-22
Posty: 872
Silnik: 1,4 16V 90 KM benzyna
Kolor: granat metalik

Re: [Zlot] 206 - Bronislawow 16-18 maj

Dobra dobra, nie wiesz, jak wybrnąć!
A poważniej, to znacie już dokładny termin?

Offline

 

#11 2008-02-20 14:30:11

ziachu

Pan Mega Spontan

1565277
Call me!
Skąd: Warszawa / Kielce
Zarejestrowany: 2007-08-20
Posty: 13
WWW

Re: [Zlot] 206 - Bronislawow 16-18 maj

Tomek napisał:

A poważniej, to znacie już dokładny termin?

Stoi jak wol w temacie


CHARBONNÉ SW
206, czyli ten ladniejszy

Offline

 

#12 2008-02-20 14:31:19

Tomek

http://www.peugeot207club.republika.pl/rankm.gif

Skąd: Kielce
Zarejestrowany: 2007-02-22
Posty: 872
Silnik: 1,4 16V 90 KM benzyna
Kolor: granat metalik

Re: [Zlot] 206 - Bronislawow 16-18 maj

Słusznie
Nie ciesz się, udało Ci się

Offline

 
  • Index
  •  » Zloty
  •  » [Zlot] 206 - Bronislawow 16-18 maj

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
implanty Szczecin Wszywki odzieżowe bokser pies opinie pokoje w Białogórze adwokat kraków prawo spadkowe