#1 2007-08-27 18:22:46

Kudi206

http://www.peugeot207club.republika.pl/rank1.gif                   User

2494444
Call me!
Skąd: Łask / ŁDZ
Zarejestrowany: 2007-08-24
Posty: 15
WWW

posty nieprzeczytane

czy admin moze cos takiego zrobic  u nas na forum jest takie cudo i powiem ze to bardzo ulatwia zycie przynajmniej mi klikam tylko na coa takiego jak  nieprzeczytane posty i mam cala liste postow ktorych nie przeczytalem nie musze latac po watkach zeby szukac

to moja taka skromna sugestia

Offline

 

#2 2007-08-27 18:27:42

joansmith

http://www.peugeot207club.republika.pl/rankm.gif

2921670
Skąd: Gdynia
Zarejestrowany: 2007-03-19
Posty: 562
Silnik: 1,4 16V
Kolor: Czarna szczała :)

Re: posty nieprzeczytane

Hmmm, przecież mamy coś takiego. Dwie opcje, first "pokaż nowe posty" na dole strony i second "pokaż nowe posty od ostatniej wizyty" u góry po prawej.


Offline

 

#3 2007-08-27 18:59:23

Fryc

http://www.peugeot207club.republika.pl/ranka-1.gif

Skąd: Gdynia
Zarejestrowany: 2007-02-16
Posty: 1265
Silnik: 1.4 16V
Kolor: wszystko jedno byle czerwony
WWW

Re: posty nieprzeczytane

no i nos utarty 1:0 dla moderatora


http://www.peugeot207club.republika.pl/19.gif

Offline

 

#4 2007-08-27 19:01:49

Kudi206

http://www.peugeot207club.republika.pl/rank1.gif                   User

2494444
Call me!
Skąd: Łask / ŁDZ
Zarejestrowany: 2007-08-24
Posty: 15
WWW

Re: posty nieprzeczytane

no nie do konca  bo te  "pokaz nowe posty" to takie malo widoczne  a moze to tylko moje przyzwyczajenie ze u nas to jest na samej gorze za gapiostwo przepraszam

no i chyba nie powinno byc tak ze jesli jakis post przeczytalem i sie wypowiedzielem to on pozniej pokazuje mi moj post jako nieprzeczytany cos nie tak chyba ale nie wiem ja sie nie znam ja jestem modem ale u siebie

Ostatnio edytowany przez Kudi206 (2007-08-27 19:03:59)

Offline

 

#5 2007-08-27 19:05:32

Swiety

http://www.peugeot207club.republika.pl/rank6.gif                          V.I.P.

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2007-05-30
Posty: 359
Silnik: 1.4 75KM "boski wiatr"
Kolor: Najszybszy

Re: posty nieprzeczytane

Ale sie czepia...

Offline

 

#6 2007-08-27 19:11:32

Kudi206

http://www.peugeot207club.republika.pl/rank1.gif                   User

2494444
Call me!
Skąd: Łask / ŁDZ
Zarejestrowany: 2007-08-24
Posty: 15
WWW

Re: posty nieprzeczytane

Swiety przyzwyczajenia  ale bede staral sie przyzwyczaic do waszego stylu a jesli znajde cos co mogloby ulatwic to zapodam a Wy rozwazycie  moze tak byc

Offline

 

#7 2007-08-27 19:14:24

joansmith

http://www.peugeot207club.republika.pl/rankm.gif

2921670
Skąd: Gdynia
Zarejestrowany: 2007-03-19
Posty: 562
Silnik: 1,4 16V
Kolor: Czarna szczała :)

Re: posty nieprzeczytane

Aż tak się nie czepia

Po prostu inne fora, inne możliwości... Dzięki Kudi, Twoje rady mogą się czasem przydać


Offline

 

#8 2007-08-27 19:56:16

Fryc

http://www.peugeot207club.republika.pl/ranka-1.gif

Skąd: Gdynia
Zarejestrowany: 2007-02-16
Posty: 1265
Silnik: 1.4 16V
Kolor: wszystko jedno byle czerwony
WWW

Re: posty nieprzeczytane

Kwestia ustawienia time out, al zbyt mały może przestać pokazywać inne nie przeczytane, ale zgadzam się czepiasz się jak rzep


http://www.peugeot207club.republika.pl/19.gif

Offline

 

#9 2007-08-28 14:58:03

kermit

http://www.peugeot207club.republika.pl/rankm.gif

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2007-05-01
Posty: 245
Silnik: 1,6 HDi 90 KM
Kolor: srebrny met

Re: posty nieprzeczytane

"bo u nas ... a u was..." hmmm....czy ktoś tu nie próbuje za bardzo rządzić ?


Kobieta potrafi zrobić z niczego dziką awanturę i sałatkę.

Offline

 

#10 2007-08-28 21:46:16

Kudi206

http://www.peugeot207club.republika.pl/rank1.gif                   User

2494444
Call me!
Skąd: Łask / ŁDZ
Zarejestrowany: 2007-08-24
Posty: 15
WWW

Re: posty nieprzeczytane

kermit napisał:

"bo u nas ... a u was..." hmmm....czy ktoś tu nie próbuje za bardzo rządzić ?

co to to nie
to tylko byla moja propozycja i tak jak wczesniej napisalem nie zauwazylem to raz a 2 to przyzwyczajenie
ale jesli ktos sadzi ze chce sie rzadzic to przepraszam bardzo tak nie jest

Ostatnio edytowany przez Kudi206 (2007-08-28 21:49:42)

Offline

 

#11 2007-08-29 09:53:21

kermit

http://www.peugeot207club.republika.pl/rankm.gif

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2007-05-01
Posty: 245
Silnik: 1,6 HDi 90 KM
Kolor: srebrny met

Re: posty nieprzeczytane

ok


Kobieta potrafi zrobić z niczego dziką awanturę i sałatkę.

Offline

 

#12 2007-08-29 10:14:41

Tomek

http://www.peugeot207club.republika.pl/rankm.gif

Skąd: Kielce
Zarejestrowany: 2007-02-22
Posty: 872
Silnik: 1,4 16V 90 KM benzyna
Kolor: granat metalik

Re: posty nieprzeczytane

A co tu się wyrabia? Ktoś fika?? Zadyma?!
Nie...?
No to poczekajcie na mnie z tym browarem, mam lekką awresję po zlocie...

Offline

 

#13 2007-08-29 10:44:32

kermit

http://www.peugeot207club.republika.pl/rankm.gif

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2007-05-01
Posty: 245
Silnik: 1,6 HDi 90 KM
Kolor: srebrny met

Re: posty nieprzeczytane

Jasne ,że poczekamy, na Pana Moderatora oczywiście


Kobieta potrafi zrobić z niczego dziką awanturę i sałatkę.

Offline

 

#14 2007-08-29 18:41:36

Kudi206

http://www.peugeot207club.republika.pl/rank1.gif                   User

2494444
Call me!
Skąd: Łask / ŁDZ
Zarejestrowany: 2007-08-24
Posty: 15
WWW

Re: posty nieprzeczytane

Tomek a po czym ta agresja czym wywolana ?? chyba ie obecnoscia 206 ?

Offline

 

#15 2007-08-29 20:03:44

Tomek

http://www.peugeot207club.republika.pl/rankm.gif

Skąd: Kielce
Zarejestrowany: 2007-02-22
Posty: 872
Silnik: 1,4 16V 90 KM benzyna
Kolor: granat metalik

Re: posty nieprzeczytane

No wiesz?!
Jeśli juz to kacem
A ja taki przecież potulny jestem... I gdzieżbym mógł skrzywdzić Braci Moich Mniejszych?

Ostatnio edytowany przez Tomek (2007-08-29 20:18:27)

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
savo Leczenie kanałowe