Nie wiem czy Szanowni Forumowicze są świadomi faktu, że w ostatni weekend niejakiemu Panu Bryanowi Bouffier za kierownicą Peugeota 207 S2000 udało się bezproblemowo "objechać" całą Polską czołówkę kierowców rajdowych na trasie Rajdu Subaru. Lew "prawie taki jak nasze" klasycznie pokazał tył wielu mocniejszym autkom typy Subaru Impreza czy Mitsubishi Evo. Organizacja imprezy i zachowanie kilku naszych "specjalistów od rajdów" to już osobny temat Ja mam nadzieję że "lwiątko" w sposób godny nawiąże do chlubnej tradycji swojego poprzednika trzykrotniego zdobywcy korony WRC.
Offline
No cóż, skomentuję to tak:
:-)))
Offline
proszę bardzo
http://www.rallyonline.pl/
i oficjalna strona rajdu z wynikami
http://www.subaru.pl/
A jakby tak pomalować 207 na takie piękne kolory...
Offline
V.I.P.
Myślicie, że jak się oklei to jeździć będzie lepiej?? Bo może zamiast podkręcać silniki wystarczy naklepki ??
Offline
Heh skoro u jednych jeździ lepiej na PB98 niż BP95 to u mnie ma prawo być lepszy z naklejkami niż bez Siła autosugestii to się fachowo nazywa I lansuje się człowiek zdecydownie lepiej
Offline
Nie no róznicy na 98 będe bronił. A naklejki se robimy jak chcemy i tyle, mi tam moja klubowa dała 0,456 konia mechanicznego, sprawdzane na hamowni
Offline
V.I.P.
Jak wam skoczy moc chociaż o 1.5678 KM to ja też okleję
Offline
Taki przyrost mocy to dopiero po oklejeniu całego dachu chyba. Piszcie co chcecie ale w tym szaleństwie jest jakaś metoda (zdjęcie powyżej jest najlepszym przykładem ) Wychodzi na to, że ta kosmiczna technologia i sztab inżynierów w teamach fabrycznych to jedna wielka ściema pod publikę. Sukces tkwi w naklejkach. Graulacje Fryc za odnalezienie "złotego środka na przyrost mocy"
Offline
Dzięki
...Maniek, ale nie obklej sobie Pyzia tak jak masz w Avatarze, bo lekka przeginka, normalnie będziesz miał wtedy z jakieś 311,345 konia.
...no chyba już nas lekko ponosi
Offline